Nakon registracije provjerite sandučić e-mail adrese kojom ste se registrirali. Otvorite e-mail koji vam šalje A1 d.o.o. i kliknite na poveznicu za aktivaciju korisničkog računa. Klikom na tu poveznicu potvrđujete vašu registraciju.
Sada se na stranicu https://www.all-natural.hr/ možete prijaviti kao postojeći korisnik vašom e-mail adresom i zaporkom koje ste unijeli prilikom registracije.
Najčešće greške uključuju zaporku, zaporka i potvrde zaporke moraju biti identične.
Provjerite imate li zaporku memoriranu u svom browseru/pregledniku. Ukoliko je tako, pokušajte izbrisati staru zaporku iz memorije (delete cache) i unijeti podatke ponovno.
Ako se još uvijek ne možete prijaviti, nazovite nas na broj 091 4550 123 ili pošaljite e-mail na info@a-1.hr.
Napominjemo da morate kliknuti gumb „Spremite podatke" na dnu stranice na kojoj mijenjate podatke kako bi se izmjene spremile.
Prvo dodajte artikle u vašu košaricu klikom na gumb "dodaj” kod svakog artikla. Košaricu možete pregledati klikom na «Košaricu» u gornjem desnom uglu i izborom «Pogledaj košaricu». Tu možete mijenjati količine naručenih proizvoda ili brisati proizvode iz narudžbe, te unesti kod kupona i obavezno kliknuti «Potvrdi» nakon čega ćete u lijevom kutu vidjeti da li je kupon uvažen. Nakon toga možete nastaviti kupnju klikom na gumb «Nastavi kupnju» ili nastaviti na plaćanje izborom gumba «Nastaviti na plaćanje».
Za završetak kupnje kliknite na „Košaricu" u gornjem desnom uglu, kliknite na gumb "Blagajna" te ćete doći do ekrana za unos podataka za plaćanje i dostavu. Unesite sve tražene «PODATKE ZA PLAĆANJE I DOSTAVU» te željeni termin dostave.
Ukoliko imate kupon, kod kupona unesite klikom na vrhu stranice kod pitanja» Imate kupon?» i obavezno kliknuti «Potvrdi» nakon čega ćete u lijevom kutu vidjeti da li je kupon uvažen. Svi uvaženi kuponi vidljivi su u tablici s popisom naručenih proizvoda, te je za iznos kupona umanjen ukupan iznos za plaćanje.
U slučaju da trebate račun za pravnu osobu, pod «Trebate li R1 račun?» kliknite «DA» i unesite tražene podatke.
Za dostavu na drugu adresu odaberite «DOSTAVA NA RAZLIČITU ADRESU» i unesite tražene podatke.
Na desnoj strani ekrana nalazi se popis naručenih proizvoda, te svi mogući oblici plaćanja, od kojih odaberite željeni te kliknite na «NARUČI».
Ukoliko je vaša košarica prazna tada sve vaše narudžbe (zajedno s pripadajućim detaljnim informacijama kao što je broj narudžbe, datum dostave, adresa, vrijeme, artikli i sl.) možete pregledati ukoliko nakon prijave na stranicu kliknete na link ‘Moj račun’ te odaberete ‘Nedavne narudžbe’.
Ako još uvijek niste sigurni jesmo li zaprimili vašu narudžbu, nazovite nas na broj 091 4550 123 ili pošaljite email na info@a-1.hr.
Za narudžbe primljene do 13 sati radnim danom, a kod kojih se plaćanje vrši nekom od ponuđenih debitnih ili kreditnih kartica ili kod kojih se plaćanje vrši pouzećem, naručenu robu isti dan predajemo dostavnoj službi. U slučaju primitka narudžbe nakon 13 sati radnim danom, naručenu robu predajemo dostavnoj službi sljedeći radni dan.
U slučaju plaćanja Internet bankarstvom, općom uplatnicom ili virmanom, narudžbu šaljemo po primitku potvrde uplate. Za e-mailom/faksom zaprimljenu potvrdu uplate do 13 sati radnim danom, naručenu robu isti dan predajemo dostavnoj službi. U slučaju primitka potvrde uplate nakon 13 sati radnim danom, naručenu robu predajemo dostavnoj službi sljedeći radni dan.
Po primitku proizvoda, A1 d.o.o. će, kupcu vratiti cjelokupan iznos uplate. Jedini nastali trošak koji tereti kupca u vezi s otkazom ugovora je direktni trošak povrata proizvoda.
Kupac uz povrat proizvoda šalje račun, osobne podatke te transakcijski račun na koji želi primiti povrat uplate. Povrat novca će se izvršiti u roku od 30 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od narudžbe.