Često postavljena pitanja

  1. REGISTRACIJA/PRIJAVA
    1. Kako se registrirati za kupnju?
      Na stranici https://www.all-natural.hr/ odaberite „Moj račun" u gornjem desnom uglu ekrana.
      Otvorit će vam se forma za prijavu ili registraciju. Za uspješnu registraciju unesite e-mail adresu i zaporku. Registracijom prihvaćate A1 d.o.o. Uvjete kupnje.

      Nakon registracije provjerite sandučić e-mail adrese kojom ste se registrirali. Otvorite e-mail koji vam šalje A1 d.o.o. i kliknite na poveznicu za aktivaciju korisničkog računa. Klikom na tu poveznicu potvrđujete vašu registraciju.

      Sada se na stranicu https://www.all-natural.hr/ možete prijaviti kao postojeći korisnik vašom e-mail adresom i zaporkom koje ste unijeli prilikom registracije.

    2. Ne vidim sadržaj maila za registraciju?
      Ako ste zaprimili mail za potvrdu registracije ali ne vidite sadržaj (aktivacijski link i slike), u postavkama e-mail poslužitelja (gmail, outlook…) pogledajte je li deaktiviran prikaz HTML slika. Za prikaz čitavog sadržaja e-maila potrebno je aktivirati prikaz HTML slika.
    3. Ne mogu se registrirati?
      Molimo vas pogledajte koju grešku aplikacija javlja te ispravite odgovarajuće polje koje je crveno uokvireno ukoliko podaci u njemu nisu ispravno uneseni.

      Najčešće greške uključuju zaporku, zaporka i potvrde zaporke moraju biti identične.

    4. Ne mogu se prijaviti u internetsku trgovinu?
      Molimo vas pogledajte koja greška se ispisuje na ekranu te je li ispravno unesena e-mail adresa i zaporka. E-mail adresa mora se unijeti u cijelosti. Aplikacija je ‘case sensitive’, odnosno razlikuje mala i velika slova. Provjerite unosite li e-mail adresu i zaporku na način kako je to opisano prilikom registracije.

      Provjerite imate li zaporku memoriranu u svom browseru/pregledniku. Ukoliko je tako, pokušajte izbrisati staru zaporku iz memorije (delete cache) i unijeti podatke ponovno.

      Ako se još uvijek ne možete prijaviti, nazovite nas na broj 091 4550 123 ili pošaljite e-mail na info@a-1.hr.

    5. Koje podatke moram unijeti za registraciju?
      Morate unijeti e-mail adresu i zaporku. Sve ostale podatke možete dodati u bilo kojem trenutku, nakon što pristupite svojem računu. Računu možete pristupiti na stranici https://www.all-natural.hr/ odaberite „Moj račun" u gornjem desnom uglu ekrana.
    6. Kako promijeniti moje podatke?
      Kako bi naknadno promijenili podatke kliknite gumb „Moj račun" u gornjem desnom uglu ekrana. Zatim kliknite gumb „promijenite podatke".

      Napominjemo da morate kliknuti gumb „Spremite podatke" na dnu stranice na kojoj mijenjate podatke kako bi se izmjene spremile.

    7. Promijenio/la sam adresu. Kako promijeniti adresu dostave?
      Kako bi naknadno promijenili podatke kliknite gumb „Moj račun" u gornjem desnom uglu ekrana. Kliknite na izbornik „Adrese" (ispod vaših korisničkih podataka) i kliknite na gumb „Dodaj novu adresu". Ispunite tražene podatke i kliknite „potvrdi". Prilikom kupnje, na prvom ekranu blagajne, iz padajućeg izbornika pokraj natpisa „Adresa" odaberite adresu na koju želite da vam dostavimo proizvode.
  2. KUPNJA
    1. Mogu li kupovati ako nisam registriran?
      Kupnju možete obaviti i bez registracije. Registracija vam pojednostavljuje ponovnu kupnju.
  3. USLUGA
    1. Kako prevozite zamrznute i ohlađene artikle?
      Naši stručni dostavljači vašu narudžbu pakiraju u specijalizirane kutije i vrećice za transport koje zadržavaju hladnoću do 24 sata od pakiranja, odnosno, pratimo hladni lanac od skladišta do isporuke. Koristimo suhi led za potrebe hlađenja i skladištenja u toku transporta.
    2. Kako mogu doći do artikala koje naručim na A1 d.o.o.?
      Artikle dostavljamo na adresu koju vi odredite.
  4. NARUDŽBA
    1. Kako napraviti narudžbu?
      Narudžbu u potpunosti obavljate na web stranici https://www.all-natural.hr/

      Prvo dodajte artikle u vašu košaricu klikom na gumb "dodaj” kod svakog artikla. Košaricu možete pregledati klikom na «Košaricu» u gornjem desnom uglu i izborom «Pogledaj košaricu». Tu možete mijenjati količine naručenih proizvoda ili brisati proizvode iz narudžbe, te unesti kod kupona i obavezno kliknuti «Potvrdi» nakon čega ćete u lijevom kutu vidjeti da li je kupon uvažen. Nakon toga možete nastaviti kupnju klikom na gumb «Nastavi kupnju» ili nastaviti na plaćanje izborom gumba «Nastaviti na plaćanje».

      Za završetak kupnje kliknite na „Košaricu" u gornjem desnom uglu, kliknite na gumb "Blagajna" te ćete doći do ekrana za unos podataka za plaćanje i dostavu. Unesite sve tražene «PODATKE ZA PLAĆANJE I DOSTAVU» te željeni termin dostave.

      Ukoliko imate kupon, kod kupona unesite klikom na vrhu stranice kod pitanja» Imate kupon?» i obavezno kliknuti «Potvrdi» nakon čega ćete u lijevom kutu vidjeti da li je kupon uvažen. Svi uvaženi kuponi vidljivi su u tablici s popisom naručenih proizvoda, te je za iznos kupona umanjen ukupan iznos za plaćanje.

      U slučaju da trebate račun za pravnu osobu, pod «Trebate li R1 račun?» kliknite «DA» i unesite tražene podatke.

      Za dostavu na drugu adresu odaberite «DOSTAVA NA RAZLIČITU ADRESU» i unesite tražene podatke.

      Na desnoj strani ekrana nalazi se popis naručenih proizvoda, te svi mogući oblici plaćanja, od kojih odaberite željeni te kliknite na «NARUČI».

    2. Nisam siguran jeste li zaprimili moju narudžbu?
      Ukoliko nakon završavanja procesa plaćanja niste zaprimili e-mail, molimo da se prijavite na A1 internetsku trgovinu te provjerite nalaze li se artikli i dalje u vašoj košarici. Ukoliko se nalaze, znači da niste potvrdili neki od koraka naplate te vas molimo da pokušate ponovo.

      Ukoliko je vaša košarica prazna tada sve vaše narudžbe (zajedno s pripadajućim detaljnim informacijama kao što je broj narudžbe, datum dostave, adresa, vrijeme, artikli i sl.) možete pregledati ukoliko nakon prijave na stranicu kliknete na link ‘Moj račun’ te odaberete ‘Nedavne narudžbe’.

      Ako još uvijek niste sigurni jesmo li zaprimili vašu narudžbu, nazovite nas na broj 091 4550 123 ili pošaljite email na info@a-1.hr.

  5. DOSTAVA
    1. Kada možete dostaviti moju pošiljku?
      Sve narudžbe dostavljaju se od ponedjeljka do petka između 08:00 i 16:00 sati. Maksimalno vrijeme dostave je 2 radna dana ili 48 sati, osim za otoke, od trenutka zaprimljene narudžbe ili uplate, prema izabranom modelu plaćanja. Dostava na otoke se vrši sukladno rasporedu dostavne službe, te može trajati duže od gore navedenog.

      Za narudžbe primljene do 13 sati radnim danom, a kod kojih se plaćanje vrši nekom od ponuđenih debitnih ili kreditnih kartica ili kod kojih se plaćanje vrši pouzećem, naručenu robu isti dan predajemo dostavnoj službi. U slučaju primitka narudžbe nakon 13 sati radnim danom, naručenu robu predajemo dostavnoj službi sljedeći radni dan.

      U slučaju plaćanja Internet bankarstvom, općom uplatnicom ili virmanom, narudžbu šaljemo po primitku potvrde uplate. Za e-mailom/faksom zaprimljenu potvrdu uplate do 13 sati radnim danom, naručenu robu isti dan predajemo dostavnoj službi. U slučaju primitka potvrde uplate nakon 13 sati radnim danom, naručenu robu predajemo dostavnoj službi sljedeći radni dan.

    2. Hoće li dostavljač donijeti narudžbu do mojih vrata?
      Da, dostavljač će donijeti narudžbu do vaših vrata, odnosno direktno na kućnu adresu koju ste odabrali prilikom dostave.
    3. Koja su područja dostave?
      Robu dostavljamo na cijelo područje Republike Hrvatske. Za točne informacije o dostavama na otoke obratite se na telefon 091 4550 123 radnim danom 8-16 sati.
    4. Kako pakirate proizvode koje dostavljate?
      Proizvode pakiramo s najvećom brigom da svi proizvodi do vas dođu u potpunosti neoštećeni.
    5. Želim da se artikli dostave na drugu adresu. Kako unesti drugu adresu dostave?
      Vrlo jednostavno, kod procesa kupnje, izaberite «DOSTAVITI NA RAZLIČITU ADRESU», te unesite sva obvezna polja za drugu adresu dostave.
    6. Što moram imati spremno kada dostavljač dođe na moju adresu?
      Pripremite neki oblik identifikacije kako bi dostavljač znao da je došao na pravu adresu.
    7. Što ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?
      Ukoliko u vrijeme dostave niste kod kuće, dostavljač će vas nazvati i s vama dogovoriti novi termin dostave. Molimo vas da nam najavite na 091 4550 123, ako niste u mogućnosti zaprimiti narudžbu prema ranijem odabiru termina. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.
  6. GARANCIJA KVALITETE
    1. Što ako dobijem pokvarenu/oštećenu robu?
      Naručenu robu provjeravamo prije pakiranja kako vam ne bismo uručili pokvarenu robu a pošiljku pakiramo na način da se manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Molimo da prilikom preuzimanja odmah provjerite pošiljku te odmah prijavite oštećenja. Ako imate dodatne upite, molimo da nam se javite na broj 091 4550 123, pisano putem pošte na adresu A 1 d.o.o. Ciottina 26, 51000 Rijeka ili na e-mail adresu: info@a-1.hr . Pogledajte više na REKLAMACIJE I POVRATI.
  7. CIJENE/POPUSTI
    1. Kako se obračunava popust?
      Popust se obračunava ako je proizvod na akciji u trenutku naplate.
  8. KORIŠTENJE INTERNETSKE TRGOVINE A1 d.o.o.
    1. Zaboravio/la sam svoju zaporku.
      Posjetite stranicu "Moj račun” i kliknite na link „Zaboravili ste zaporku?". Unesite e-mail adresu kojom ste se registrirali. Provjerite svoj e-mail sandučić u kojem bi trebao biti e-mail s podacima za resetiranje zaporke. Klikom na poveznicu u mailu doći ćete do stranice za izmjenu zaporke. Unesite i spremite novu zaporku.
    2. Kako se mogu odjaviti s A1 internetske trgovine?
      Kliknite gumb „Moj račun" u zaglavlju. Zatim kliknite gumb „Odjavi se".
  9. PLAĆANJE
    1. Kako mogu platiti naručenu robu?
      Naručenu robu moguće je platiti:
      • Internet bankarstvom
      • Općom uplatnicom ili virmanom
      • Pouzećem gotovinom ili kreditnim/debitnim karticama (Maestro, MasterCard)
      • Kreditnim ili debitnim karticama (Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron, Diners)
    2. Mogu li platiti na R1 račun za svoju tvrtku?
      Prilikom plaćanja označite kućicu „želim R1 račun", te unesite tražene podatke.
  10. REKLAMACIJA
    1. Kako mogu uputiti reklamaciju?
      U slučaju da je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan može uputiti pisani prigovor u zakonskom roku od 14 dana od primitka pošiljke, e-mailom na: info@a-1.hr ili poštom na adresu: A1 d.o.o., Ciottina 26, 51000 Rijeka.
    2. Kada imam pravo na povrat robe?
      Ukoliko želite odustati od kupnje i vratiti naručene proizvode, proizvode možete vratiti na našu adresu: A1 d.o.o., Ciottina 26, 51000 Rijeka, u roku od 30 dana od trenutka primitka pošiljke bez potrebe navođenja razloga takve odluke. Vraćanje primljene robe na adresu tvrtke u tom roku smatrati će se kao obavijest o odustajanju od ugovora.

      Po primitku proizvoda, A1 d.o.o. će, kupcu vratiti cjelokupan iznos uplate. Jedini nastali trošak koji tereti kupca u vezi s otkazom ugovora je direktni trošak povrata proizvoda.

      Kupac uz povrat proizvoda šalje račun, osobne podatke te transakcijski račun na koji želi primiti povrat uplate. Povrat novca će se izvršiti u roku od 30 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od narudžbe.

  11. POSLOVNI KORISNICI
    1. Mogu li tražiti R1 račun za svoje poduzeće?
      Da, kod popunjavanja podataka o plaćanju i dostavi odaberite kućicu „Želim R1 račun" i popunite tražene podatke.

ZAŠTO KUPOVATI U NAŠOJ TRGOVINI

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više